>tak bOleh nak bukak fb plak !!!!

Standard

>assalam . .

kepada rakyat2 jelata fb ! nape beta tak dpt nk bkak fb😦 waAaA ~ penyeksaan bg beta ! tooOlong saper2 yg tawu .. bgtawu ape mslh nyer … adakah beta pye yg bermaslah … [lg tension] !!

TETAPI , ader berita gmbira ^_^ semua dah hampir kembali kepada asal ~ weee ~ ALHAMDULILLAH πŸ˜€

smile alwaysπŸ˜›

  • we must willing to change ourself to become’ better for d one dat we really love …
  • dun be shy to say “I am Sorry” … if u relly ned toO..
  • Don’t be toO ego ! [ girls @ boys ] . . . it can destroy you if it doesnt being contrOL …
  • why you have toO be soO hard to say that you “i L.O.V.E you” to him @ her ? if that person were yours …??  jgn la ego para2 shabat … hati tak tenang taw …
  •  jgn SELFISH ! **bukan jual ikan yer kwn2** 
  • jgn pentingkan diri .. bawak2 la berbincang … ckp elok2 … yg penting korg luahkan KETIDAKPUASAN HATI itu dgn cara yg POSITIVE   bukannya makin PERANG jadik nyer ~  =,=” [beta la tu] .. MODE : InsAF 

ini kerana ..

kdg2 .. tak semua yg kita nk .. kita dpt ..
so .. besyukur .. dgn aper yg kita ada skrg ..

harap2 nyer … [dgn doa & usaha] harapan semoga hubungan sekaarang akan kekal hingga la ke akhir hayat beta … Amen ..
“dia” pernah ckp ;
wany tawu … mmg “dia” mampu buat wany sentiaasa senyum + gembira + bahagia  .
dia juga yg  mampu buat wany sedih & menangis . [ seksa kalau mcm niπŸ˜› ]

bak Kata pepatah ;

“dialah racun, dialah penawar ..” hihihihi … [blushing] ..

 so … SENYUM2 laaa selalu yer rakyat2 jelataπŸ™‚ hehe .. senyum tu kan sedekah .. 
insyallah … segala masalah akan selesai .. dgn izinNYA .. byk2 kan berdoa dan beramal ibadah ..

    jgn waktu susah jer igt tuhan .. baru nk berdoa .. menangis mengadu pada allah .. setiap aper yg terjadi tu ade HIKMAH nyer … byk3 kan lah membuat solat taubat … dan memohon keampunan pada allah … Sesungguhnya .. Allah itu Maha Mengetahui apa yg terbaik bagi setiap hambanya …

*peringatan tu semua nya utk wany jugak . aper salah nya kita saling igt-mengingtkan antara satu sssma len, betOl taakkk ??*

setiap dugaan yg allah bagi mungkin dpt menyucikan dosa2 kecil kita … jd .. jgn laa menyalahkan setiap dugaan yg berlaku …

neway .. [ masih  lg geram sbb ta ley bkak fb yerrrrrr ]
ieeee … [ gerammm!! ]

DALAM HATI ADA TAMAN”

hahahahaha !!! @_@

About Noor Alwani Zolkifli ( NAz )

Lioness .. HAHA . don't worry ! I won't bite you . I'm nice ;) hehe . . The one and only child. based on my own STATISTICS : β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ 85% malas β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ 100% mulot bising β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ100% manje β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ 50% nakal β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ 100% comel β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ 90% jujur β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ 100% setia TQ.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s